Reklamace a vrácení zboží

 

Sice nás mrzí, že jste se dostali právě na tuto stránku, ale chápeme, že někdy nákup nemusí dopadnou podle původních představ. I tak jsme připraveni vyjít vám maximálně vstříc. Držte se proto následujícího postupu a nic se nemůže pokazit!

Co chcete udělat?

 

Chci odstoupit od kupní smlouvy a vrátit zboží

Do 14 dnů od převzetí objednávky (popř. poslední části objednávky, byla-li dodávána po částech) máte právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu. Stačí jednoduše vyplnit formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a v uvedené lhůtě ho doručit spolu s dotyčným zbožím na adresu uvedenou níže. Pro uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy můžete využít rovněž elektronickou komunikaci (e-mail: miska@naramkymiska.cz) nebo osobně tuto skutečnost ohlásit odpovědné osobě na adrese provozovny (Mezírka 775/1, 602 00 Brno).
Vracené zboží můžete vyzkoušet, nesmí však nést známky opotřebení způsobeného používáním. Náklady spojené s vrácením zboží (tedy poštovné a balné) nese v tomto případě spotřebitel.

Adresa pro vrácení zboží: Miska design, s.r.o., Mezírka 775/1, 602 00 Brno, Česká republika

Můžete nás také kontaktovat e-mailem (miska@naramkymiska.cz) či telefonem (722 919 901).

 

Chci reklamovat zboží

Přestože se snažíme kvalitu použitých materiálů stále více kontrolovat a doslova na vlastní kůži testovat, do věcí prostě nevidíme. Tu a tam se prostě může stát, že některé produkty nefungují, jak by měly. V takovém případě můžete využít práva z vadného plnění a vadné zboží nám zaslat spolu s vyplněným reklamačním formulářem na adresu uvedenou níže nebo pobočku Zásilkovny či PPL Parcel shop (obojí provozovna ITALA, Kounicova 31, Brno). Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího zahájení.

Adresa zaslání reklamovaného zboží: Miska design, s.r.o., Mezírka 775/1, 602 00 Brno, Česká republika

Můžete nás také kontaktovat e-mailem (miska@naramkymiska.cz) či telefonem (722919901).

 

Snažíme se být fér, takže pokud to bude v rámci zákonných regulí, vyřešíme vaši reklamaci k oboustranné spokojenosti.

Pokud by vám některá obchodní pravidla nebyla jasná, můžete si je připomenout v našich Obchodních podmínkách.
Práva spotřebitele jsou srozumitelně sepsána na stránkách České obchodní inspekce.