Reklamace a vrácení zboží

 

Sice nás mrzí, že jste se dostali právě na tuto stránku, ale chápeme, že někdy nákup nemusí dopadnou podle původních představ. I tak jsme připraveni vyjít vám maximálně vstříc. Držte se proto následujícího postupu a nic se nemůže pokazit!

Co chcete udělat?

 

Chci odstoupit od kupní smlouvy a vrátit zboží

Do 14 dnů od převzetí zásilky máte právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu. Stačí jednoduše vyplnit formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a v uvedené lhůtě ho odeslat spolu s dotyčným zbožím na adresu uvedenou na konci této stránky. Zboží můžete vyzkoušet, nesmí však nést známky opotřebení způsobeného používáním. Náklady spojené s vrácením zboží nese v tomto případě spotřebitel.

 

 Chci reklamovat zboží

Přestože se snažíme kvalitu použitých materiálů stále více kontrolovat a doslova na vlastní kůži testovat, do věcí prostě nevidíme. Tu a tam se prostě může stát, že některé produkty nefungují, jak by měly. V takovém případě můžete využít práva z vadného plnění a vadné zboží nám zaslat spolu s vyplněným reklamačním formulářem na adresu uvedenou na konci stránky nebo pobočku Zásilkovny či PPL Parcel shop (obojí provozovna ITALA, Kounicova 31, Brno). Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího zahájení.

 

Adresa pro vrácení zboží a zaslání reklamovaného zboží: Miska design, s.r.o., Mezírka 775/1, 602 00 Brno, Česká republika

Můžete nás také kontaktovat e-mailem (miska@naramkymiska.cz) či telefonem (722919901).

 

Snažíme se být fér, takže pokud to bude v rámci zákonných regulí, vyřešíme vaši reklamaci k oboustranné spokojenosti.

Pokud by vám některá obchodní pravidla nebyla jasná, můžete si je připomenout v našich Obchodních podmínkách